خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

چندِش

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ


من روزانه بسیار چندشم‍ می آید.

زیرا خانوم‍ هایی را میبینم‍

که بر سر انگشت هایشان 

خنجر  وصل نموده اند.

من خیلی میترسم‍.

من بسیار چندشم‍ می آید .

من حتا نمیدانم‍ که چرا .

و حتا بیشتر نمیدانم‍

که عایا..!





+ عایا واقعن به نظرشون قشنگه؟ پس چرا من از هرکی میپرسم‍ میگه زشده ؟ :|

  • io

نظرات (۲)

بنظر مام زشته
ولی جوابتون اینه که شیطان در نظرشون زیبا جلوه داده
احتمالا
  • خانم کارمند
  • خیلی مزخرفه! بارها دیدم ولی نمی دونم چطور می تونن تحملش کنن!
    پاسخ:
    اونا که میکارَن دیگه../!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">