خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تنهــآ سـوال

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

 همـه میـدونن من چـای نمیخورَم ..   +


تنهـــا سـوالــی که هـَمـه ی اهل خـانواده

همــه ی فامیــل

همیــشه 

در هــمه جا

و دَر همـه حـال

اَز من می پـُرسن اینــه 

  فائــزه  چـای؟-

نـه- 

چــــــــــــــراااااا ؟؟؟ یـه دونـه؟؟-

:|-


یه وقتـایی هـم کـه به ندرت هوس میکنــم

مامانم لطف میکنن و 

  نه ایـن دختــرِ ما اصـن چـای خـور نیس.. دست شما درد نکنه-

من :|

  • io

نظرات (۵)

  • مسیحا اشراقی
  • exactly!
    پاسخ:
    (:
  • سیمین فراز
  • بر عکس من :)
    پاسخ:
    (:
    خانواده منم مث تو
    میبینم شمام مبلغ بیان شدید! !!! :-D 
    پاسخ:
    آقا محسن اَز کـوجـا می بینیــن که من نمی بینـَـمـ؟؟؟!
  • مَردی به رنگ زمستان
  • سپاس از لطفت :)
    پاسخ:
    خـواهـش میکنـمـ
    صفحـات مستـقل رو هـمـ کـامل کنین 
    خوب میشه!

  • مَردی به رنگ زمستان
  • سلام ...
    واقعا چرا ؟!
    چای هم که آخه همه اش ضرره ، یعنی من ضرر می دونمش ...
    :)
    پاسخ:
    سلام
    نمیـدونمـ والا

    نمیخـورَمـو انـقد تعـارف میکنــن

    وای بـه روزی کـه میخـوردَمـ!
    خودِشـونـمـ هرچـی بهشون میگمـ نخوریـن تـو گـوششون نمیـــره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">