خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

زندانِ قصر

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

نمیـدونـَمـ بایـد بگمـ جای شمـا خـالی یـا نـه ..


دیشب رفتیـمـ بـاغ مـوزه ی قصر ..

انصـافن قشنـگ سـاختن.. 

فقـط بـه خـاطـر خـاطرات عجیب و غمـ انگیـزمـ توی موزه ی عبـرت ( کمیتـه ی ضد خرابکاری ساواک ) 

احسـاس خفگـی می کردمـ .. 


اون آدَمـا.. رنـج و دَردِشـون رو اونـجـا بـاقی گــُذاشتن...



+سیستـمـ فنـی تهویـه خـاموش بـود و واقعـن احساس میکردمشـون .. چهره هاشـون رو می دیدمـ ..

++اولیـن بار بود که یاد موزه ی عبرت افتـادَمـ ولی درواقع فرامـوشش کرده بودمـ .. ازون تجربـه ها پشیـمون نیستـمـ..

+++ دیشـب بـا همه خفقـانش .. مـاهِ بسیــــار زیبــایـی داشت (:

++++ اونجـا ازینـکه هنـوز دوربیــن ندارَمـ خیـــلی خیـلی افسـوس خوردَمـ..

  • io

نظرات (۵)

کاش یه مشاوره خوب وجود داشت که من برا انتخاب رشته ام تو دبیرستان راهنمایی می شدم حالا که روانشناسی رو دوست دارم میبینم نمی تونم برم دانشگاه ادامه اش بدم!
یه متنی نوشتم درمورد تاثیر دستپخت در پایداری خانواده 
یکی هم در مورد مکانیزم شناخت مخاطب در اولین برخورد
یکی هم ترفندهایی در باب مغالطات
ولی حیف...!
پاسخ:
واقعن
منم اگه کسی بود درست راهنماییم کنه
الان ریاضی بودم نه تجربـی
دلیلش بد قولی دوست عزیزتر از جانمان قلم بود که آن زمان در جهاد فی سبیل الاردو بود و ما هم که از خود چیزی در چنته نداشتیم.
اوست که به حق همگون با اسمش اهل قلم است
پاسخ:
(:
مهمـ همینه که یادتون مونده ..
بازمـ ممنونمـ
 من هنوز خجلم بابت قولی که دادم و عمل نشد!
پاسخ:
نیمـه ی پـُر اونجـاس کـه 
حتمـن دلیلـی وجـود داشتــه ..
(:
با نام این روز ها
پاسخ:
آره ..
فک نمی کردم یادتون باشه
اون که ...
بعد ازون نتونستم اتفاقات رو بنویسم..
به دوستم قول داده بودم ..
خیلی سخته ..
نوشته موزه عبرت رو هنوز دارم
و دوستش دارم :-( 
پاسخ:
):

.

(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">