خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

انـدَرخــَمـ

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ق.ظ

من هنــو انـدر خمـِ اون گوشیــَمـ


عایا سیستمـ عامــل وینــدوز مشکلــی داره؟

عایا هوآوی هنــگ نمیکنـــه؟

و عایــا می ارزه یه تومــن بدمـ بهــش؟

و عایـا لومیــا زیبــاتـرست یا p7 ؟


ظاهر هوآوی رو نمی پسندمـ..


مسئــله اینـست..

هعی..


هوآوی p7




lumia 925

  • io

نظرات (۵)

  • منا مهدیزاده
  • یه چیز می گم آویزه گوشت کن ...
    ویندوز هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت و در هیچ شرایطی خوب نیست !
    حالا چه سیستم عامل لپتاپ باشه چه گوشی باشه چه تبلت ... !
    حالا ببین کی گفتم ... ! ; )
    پاسخ:
    خدا میدونه
    من که گیر اندروید افتادم فعلن
    به نظر ما اصلا لومیا با p7 قابل مقایسه نیست!
    خب معلوم است که لومیا بهتر است
    پاسخ:
    به نظـر منمـ همینجــوره
    امـا متـاسفـانه تو بازار اون مدل که من میخواستـمـ پیـدا نشـد
    ):
  • مَردی به رنگ زمستان
  • سلام

    من خودم از محصولات هوآوی استفاده می کنم ! یه مدت y300 داشتم ! الان هم دو سه ماهه که g700  رو دارم ! هنگ کردن تو کارشون نیست ! گوشی های خوبی هستن ! بخصوص g700 , p6 , p7 ! خیلی زیبان ! کارایشون هم عالیه ...

    داداشم هم lumia1520 رو داره ! خیلی خوبه ! خوش فرم ، خوش همه چیز اما آدم با سیستم عاملش حال نمی کنه :)
    پاسخ:
    سلامـ
    خواهر خودممـ حدود یک سال و نیم داره.. جدیـدن کنـد شده..
    1520 خیلی بزرگه .. ولی خب دوربین و تراکمـ صفحه ش خوبه..
    اگـه لومیا 930 به این زودی میومد تـو بازار.. قیمتش هرچقد همـ که بود اونو می خریدمـ..حیف ..

    فعلن p7
    من هم آندروید داشتم هم ویندوز فون به نظرم درسته آپ های آندروید فوق العاده بیشتره و توسعه یافته تره اما ویندوز فون قدرتمند تر با استفاده کمتر از باتری و متعامل تر از هر نظر بهتر از آندرویده.
    می تونید ترکیب لومیا و آندروید یعنی سری x  رو هم بخرید.
    پاسخ:
    سری x رو دیدمـ.. نمی پسنـدمـ..
    p7 سفارش دادمـ امروز آوردَن .. 
  • نورالدین عبدالله زاده
  • سلام دوست عزیم

    من به وبت سر زدم و واقعا تبریک می گم از این همه سلیقه ای که به خرج دادی .هیچ چیز مثل این نیست که با یه مطلب زیبا تو هر زمینه ای دل بازدیدکنندگان رو بدست بیاری واقعا مطالبت زیباست.دوست دارم از این سلیقه ات استفاده کنی و به وب منم سر بزنی ، نظرتو درباره اش بهم بدی و لایک هم یادت نره ،باعث افتخارم هست که به پیشنهادادت جامه عمل بپوشانم آدرس وبلاگم Download4you.blog.ir هست خوشحال میشم سر بزنی و اگه موردپسند  بود ما رو هم در وبلاگ زیبایت لینک کنی

    منتظرت هستم

    [قلب][قلب][گل]

    پاسخ:
    |:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">