خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

نمایشگاه1

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ
اولین چیـزی که متوجه شدم‍
ترتیب بهترِ غرفه های خوراکی ، نسبت به سالای قبل ، بود ..
((:
دومین چیز اینکه امروز برعکس اولین جمعه های هرسالِ برگزاری نمایشگاه ، هوا بهتر بود!
سوم‍ اینکه مجبور نبودم‍ برم‍ همه ی پولمو توی آموزشی خرج کنم‍ـ!
و اصن قیافه های ازونجـا برگشته رو که میدیدم‍
دلم‌ کَباب میشد!
چهارم‍ این بود که من مثل هرسال مَجبود بودَم‌‍ برم‍ سالن کتابهای گودزیلایی رو ببینم‍ و همه ی بُن رو بدم‍ و از جیبم‍ هم بذارم‍!
:/
  • io

نظرات (۳)

گودزیلا کیه؟:)
پاسخ:
یک عَدد  مُتولد دهه هشتاد در خانه ی ما 
(:
  • انسان نیازمند
  • منم کتاب میخوام

    ولی جریمه کردم خودمو که نخرم
    پاسخ:
    چطو تونستی جریمه کنی خودتو؟
    (:
    چی ها خریدین ؟ :)
    پاسخ:
    هیچی دیگه ..
    البته هیچی هیچی نع ..
    سه تا کتاب زبان ناقابل..روهم بیس تومن هم نشد
    الباقی رو گودزیلا ترتیبشو داد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">