خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

حساسـِـــیبــِــل!

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

یه اِتفاق خیلی بد برا دوستم‍ اُفتاد

که بَدجوری اشکمو دراورد ..

حالا من ..

همون دوستی که باعث میشدم‍ آروم‍ بشه..

زبونم‍ بند اومده و برا جواب یدونه پیام‍ چهار ساعت فک کردم‍

و هی بغض کردم‍

و

گریه کردم‍ 

...

امیدوارم‍ تو زندگی متاهلی یکم‍ قوی شده باشه..

وگرنه ..







+ هیچکودومتونم‍ یه وخ نپرسین چی شدم‍

پست نذاشتم‍ ؛ مُرده ام‍ ، زنده ام‍

:|

هعی .. 

  • io

نظرات (۲)

  • انسان نیازمند
  • ایشالا بخیر بگذره
    پاسخ:
    هعی...
    واقعن ان شاالله بی خطر بگذره
    چی شده؟!!
    پاسخ:
    هَر سـوالی یه وَقتـی داره
    اینم‍ تاریخـش گذشته
    مُـنقـَـضی شده ..!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">