خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

لاک!

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ

این روزا هَمه لاک اِسکرین و بک‍ـ گرانـد گوشیشون

 عسک خودشونه

 با انوع بزک دوزک و کلی هم‍ عشوه  اونجوری!

والا من دوتا دونه عکس خوب دارم دو بار نیگا میکنم‍  همه میگن

باز چته چیه ؟! خوبه خودتیا! 

:|

اصلن ازین اپیدِمی خوشم‍ نمیـاد

واسه همینه سرد شدن همه..

حس خود پسندی قوی تر شده و

مهربونی از روی صِداقت دیگه نفسای آخرشه




+ والا من لاک اسکرینم‍ الان اینع .. همیشه گل و بلبل  ((:

بک گراندشم‍ ساده س

سادگی رو عشقه! 

  • io

نظرات (۲)

قیام علیه جَـــو!
خوبه...
پاسخ:
روحیه ی ستیز!
:دی
  • سعادت سلیمانی
  • پس من برم عوض کنم...

    تا حالا اینطوری بهش فکر نکرده بودم!
    من آدم خود پسندی نیستم :(
    پاسخ:
    ((:
    شما رو نمیدونم‍ 
    اما اینکه انـــقد همه یوهو این مدلی شدن
    قوی شدنِ روحیه ی
     «از خود مچکـِـر بودن» رو در کل نشون میده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">