خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

سفــرشــُـمال 5

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

- خب چون که خیلی فاصلـه افتـاد تو ایـن سفرنامه بیشترشو یادم رفته اما خب به عکسای باقیمونده اکتـفا میکنم -


شب شد و با گودزیلا اومدیم توی پارک و یکم تاب بازی کردیم و

رفتیـم تو فازِ عرفان و ستاره ها و کهکشان ها و خلاصه تو حال خودمون بودیم که گوشیم زنگ خورد و

خانواده بودَن که احضارمون کردن برا شام!

گودزیلا رفت و منم بعد از چند دقیقه رفتم تا شام بخوریم و بالاخره استراحت کنیم تا فردا بریم شنا

فردا شد اما از شنا خبری نبود..

دریا توفانی بود..

رفتیم تا شن بازی کنیم

من که از گودزیلا مـُـشتاق تر بودَم برای شن بازی..

:دی

اول که با عروسِ محترم قلعه سازی کردیم و بعد یه باغ وحشِ دریایی و بعد من جـَـوِ مجسمه شنی گرفتم و اینا رو ساختم



از روی مدل کوچیکه پلاستیکـیِ مخصوص بازیِ بچه ها ساختمـشون


  • io

نظرات (۲)

چه قشنگو با ذوق و هنر :)
پاسخ:
قربون ِشوماا
(:

  • عطار کوچولو
  • دوتاشون باحال شدن!
    فقط تو اولی یکی از دستاش بلند تره... :)
    پاسخ:
    خسته شده بودم
    حوصله نداشتم درستش کنم
    :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">