خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دفتــَـرچه

جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ
دیـروز دَفترچـه خـاطراتِ قدیـمی ای رو خـوندَمـ که توش خیـلی چیـزایِ خنـده داری نوشتـه بودمـ

واقعن بچـه گـونـه بـود...
کلــی خنـدیدمـ

اَمـا ایـنو اولش نوشتـه بودَمـ کـه خیـلی قشنـگ بـود .. 

:

فرد فرد انسان ها در این جهان راه درست را می جویند و سعادت را طلب می کنند و چون تشنگان

در تکاپوی یافتن آب به این طرف و آن طرف می دَوند ..

گاه درخشش زیبای یک دریاچه ی بزرگ را مشاهده می کنند

و به سرعت به سوی آن می شتابند ..

اما هنگامی که نزدیک می شوند

چیزی نمی یابند و تازه می فهمند

که در پی سراب دویده اند ..

13/3/88

  • io

نظرات (۳)

  • علی افشار
  • 1.لینک شدید ./

    2. با همه بچه گی نطق تاپی فرموده بودیا !

    پاسخ:
    مچکر
    و مچکر
    اما نمیدونم خودم نوشته بودم یا مال یه جای دیگه بود.. (:
  • مَردی به رنگ زمستان
  • زیبا بود :)
    سال 88 من داشتم خودم رو برای کنکور آماده می کردم
    یادش بخیر ..و.
    پاسخ:
    :)
    اونموقع تو یه فاز داغونی بودیم من و دوستام..
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • بیکاری بشین دفترچه خاطراتتو بذار رو وبت...

    دیپلمه! آدم کنکورشو ک میده تازه هوش و حواسش میاد سر جاش
    پاسخ:
    عـآمو من تـازه از دس دادمش
    تا کـِی بیاد سرجاش...


    ولی نع
    خعلی بچه گونه ست.. خودم از الانِ خودم خجالت میکشم
    چه برسه بذارم رو وب
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">