خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

لطیف

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ
(سعی کردم بیان بهتری داشته باشه.. اما نشد )


موی سینه نداشتن نشونه ی مرد امروزی بودن نیست..

نشونه ی مرد نبودنه.. :|

لازم به ذکر است عده ی کثیری از انسان های روی کره زمین

با دیدن یقه ی تا کجا باز یک عدد ملخ (!)

کاری جز تهوع ازشون بر نمیاد..!

+ ترجمه:

تا کجا باز : از گردن تا بوق :|

یک عدد ملخ: انسانی با بدن استخوانی و بی عضله و بدون مو :|

++ کاملن بی اعصاب :|

  • io

نظرات (۴)

وقتی از درون جامعه ای فرهنگ مولد نباشه و کار نشه جاش فرهنگی وارد میشه با تناقضاتی با ریشه ی جامعه که مردم رو طیف بندی می کنه!

پاسخ:
پاسخ:
...حرفی ندارم...
ینی من خوشحال شدما چون یه خورده مرد شدم با این یکم موی رو سینه

پاسخ:
پاسخ:
:|
همین!
هدیه ای که برای تولد من آورده بود یک تابلو بود که با خط درشت رویش نوشته بود :
زندگی پوچ و بی معناست ، در صورتی که او همیشه به من می گفت : تو تموم زندگی منی !
...
عیدت مبارک. ممنون ک سر زدی
سلام آبجی عیدت مبارک


پاسخ:
پاسخ:
سلام آقای مدیر خان! عید شما هـَـمـ خیلی مبارک!
با آرزوهایِ خوبِ خوب!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">