خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بی نوا

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ


یکی دوباره که یه بخش هایی از دو سه تا دست نوشته م‍

رو که به چندتا از دوستا دادم‍ بخونن؛

توی نت میبینم‍

فک‍ نمیکردم‍ پخش بشه

طوری که خودم‍ ببینم‍ ..!

مَن که آدم‍ مهمی نیستم‍ ، حال بدی بهم‍ دس میده

الان حالِ ارواحِ دکتر شریعتی و حسین پناهی و

کوروش کبیر رو تا حدودی درک‍ میکنم‍ :|

نظرات (۲)

منم یه پستی گذاشته بودم تو همکلاسی ها ..
امروز دنبال متنش میگشتم فقط چندتا کلمه ازش یادم بود
تو گوگل سرچ کردم دیدم عینا همون پست با همون تگ ها و نوع نوشته ی من تو یه سایت دیگه هست :/ جل الخالق
پاسخ:
داریم‍ به کوجا میریم‍ !
((:
  • فاطمه ❇❇❇
  • ولی به نظر من کسایی مثل حسین پناهی،...وقتی مطلبی متنی یا شعری می نویسند وقتی اون رو در یک کتاب چاپ میکنند یعنی اون نوشته فقط متعلق به خودشون نیست شاید یک نفر با خوندن اونها والهام گرفتن ازشون تونست یک متن یا شعر بنویسه. 
    پاسخ:
    این بله
    اما توی یه کتاب چندتا جمله جا میشه؟
    یا
    بضی وقتا جملاتی رو بهشون نسبت میدن که تصورشم‍ نمیشه کرد
    ایشون گفته باشن
    و نگفتن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">