خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

نگرانم‍..

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ


بَرا این دوستم‍ که اِزدواج کرده نگرانم‍..

:(

هنوز مُتوجه خیلی چیزا نیست و داره سختی میکِشه ..

فقط اَز خدا میخوام‍ کمکش کنه..



+ آی ملت! خونواده های مث خودمون مذهبی!

باشه..

دختر دیر شوهَر ندین..

اما دختر ساده تون رو تو این جامعه ، دست یکی از خودش ساده تر نسپرین!

فک نکنین زندگیش تکمیل میشه..

سختیایی میکِشه که هرگز یادِش نخواهد رفت

و از دستتون دلخور هم خواهَد شد!

هعی..

ناراحتم بدجوری..

):


  • io

نظرات (۳)

انسان ها در معادلاتی که در ذهن خود طرح می کنند محصور اند.
دنیا محل سختی کشیدن است
اکمالش را خدا وعده داده است
پاسخ:
درکِ مفهوم‍ واقعیش برام‍ مُـشکله..
اما خوب میدونــَـم‍ 
انسان برای راه اشتباه رفتن آفریده نشده
  • سهراب سپید
  • یکی از آشناها که برام عزیز بود چند سال پیش داشت ازدواج میکرد منم حسی مثل حس الان تو داشتم، روزای خوبی برای این ازدواج نمیدیدم ولی کاریم نمیتونستم کنم فقط یه حس ناراحتی براش داشتم. الانم جدا شدن راحت شده

    چند ماه پیش به این وبلاگ سر زده بودم تو قسمت سر آغاز گفتم آدرس وبلاگتو تو ذهن سپردم باز سر میزنم الان یادم اومد گفتم بیام به حرفم عمل کنم، ولی دیگه نمیام :)
    پاسخ:
    امیدوارَم هیچوَقت این اِتفاق برا دوستِ من نیوفته!!

    خوشحالم که اومدین
    حالا چرا دیگه نِمیخواید بیاید ؟
  • انسان نیازمند
  • خدا مراقبشون هست
    براشون آرزوی خوشبختی میکنم

    پاسخ:
    حتمن همینطوره...
    ممنونتم (:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">