خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

می اَرزه

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ

هــَـر عشقــی سوگـــی دارَد ..

هر دوست داشتــنی اَز دست دادنــی..

امـا

دوست داشتـَــن و اَز دست دادَن 

بهتــَـر از

دوست نـَـداشتــَـن و اَز دَست نــَـدادن

است... 

  • io

نظرات (۲)

خیلی دوسش داشتم

پاسخ:
پاسخ:
:)
منمـ..
سلام
آبجی ممنون که به الباش سر زده بودی کاش اطلاعات پروفایلتم درس میکردی فک کنم متوجه تغییرات جدید نشدی !!!
راستی باما تبادل لینک نمیکنید ؟؟؟ http://albash.ir/links
اون فونتی که براتون قراربود درس کنم رو دارم درس میکنم ببخشید یکم سرم شلوغه و اینکه کارتو بلاگفا پیچیدس ولی ایشاالله به زودی آمادش میکنم

پاسخ:
پاسخ: سلام. :)
خواهش میکنم.. نه لازم نیس اگه سرتون شلوغه..
من چون با گوشی فقط سر می زنم زیاد متوجه نمیشم چه اتفاقی افتاده..
درس میکنم پروفایلمو..
ممنونم
موفق باشین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">