خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

اگـر رفیق شفیقی درست پیـمان بـاش

خـُـدا و مــَـن

هَمه عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی
برسد وصالِ دولت بکند خـُدا خدایی
ز کرم‍ مزید آیـد دو هزار عید آید
دو جهان مرید آید تو هنوز خود کجایی..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

ینـــی؟! :|

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۳۲ ب.ظ

امر به معروف و نهی از منکر از واجباته دینمونه..

خدایی.. انصافا کودوم یکیمون هر وقت ک باید، این کارو کردیم؟؟؟هان؟؟

من خودم... انقدر می ترسم ک حد نداره... بریم امر ب معروف کنیم مثه اون آقاهه بزنن داغونمون کنن...ک البته ارزششو داره.. چون واجبه.. تازه اونوخ اگه بمیریم هم شهید میشیم.. :ِD

ولی با این حال همه مون حد اقل یه بار بحث حجابو داشتیم.. نه بین خودمون.. با اونا...

مسئله اینست..! آخرش ب کجا رسیده؟

از دو حالت خارج نیست:

طرف بیخیل شده

ما بیخیل شدیم

 

حالا این دو حالت هر کودوم از دوحالت دیگه خارج نیست:

اولی

طرف کم آورده(بعید نیس)

طرف حوصله نداشته

دومی

ما کم آوردیم (بعیده)

ما حوصله نداشتیمو طرفو بسیار یارو یافتیم

حالا هنگ نکنین این شکلی بشین.. :| یارو ینی کسی ک ب هیچ صراطی مستقیم نباشه و استدلال های مدرن بیاره...

اصولا اهل دعوا هم ک نیستیم.. کلا از بیخ آدمای صلح طلب.. :D

خداییش خودم اطلاعاتم درباره ی حجاب انقدر نیست ک بتونم یه بحثو ب سر انجام برسونم.. والا اونیم ک علمشو داره ب ندرت موفق میشه... آخه نیس طرفمون کلا خعلی با استدلال ومنطق حرف می زنن.. اصن ما کف بُر میشیم.. :| جون خودم عمریه دارم فک میکنم با فلسفه ی ارسطویی می حرفن یا افلاطونی... یا سقراطی؟؟؟

-         عزیزم حجاب ینی ک تو ارزشمندی..

-         نخوام ارزشمند باشم باید کیو ببینم...؟

-         :|                     خب تو ارزش اینو داری ک زیباییاتو حراج نکنی.. بزار کسی ک تورو می خواد زحمت بکشه...

-         آخی عزیزم.. نه بابا خسته میشه...

-         :|

 

شما بگین... بنده شخصا ایشونو یارو یافتم... الان نیازمند یاریتان هستیم...


  • io

نظرات (۳)

یعنی شما دنبال جواب از تیم مقابلید؟؟

پاسخ:
پاسخ:
ینی دنبال یه راهِ موثر برا قانع کردن دوستان گرام :|
گاهی باید نگاه فقط به هدف باشه تا نتیجه به نظر من اون چیزی که تو خود ما موقع امر به معروف ایجاد میشه (حس این که من دارم کسی رو نصیحت می کنم پس باید خودم بیشتر مواظب باشم) هدف اصلیه نه اون نتیجه ای که بر طرف مقابلمون داره.
بهش فکر کنید من رو که قانع کرد.

پاسخ:
پاسخ:
شما خب با طـــَـرف فرق دارین.. شما تو تیم مایید...
سلام...بابا اینجا که کاخ سعد آباده...من ایجا سر میزنم ولی چه سود که بعضیا اپ نمیکنن...راستی من لینک نکردیا...

پاسخ:
پاسخ:
علیک سلامـ

نیاورون بگید نزدیکتره .. :)
:|خدایی شما جای من بودین همینم آپ نمیکردین .. درس دارم مثلن .. مثلنا!!
معذرت..حواسم نبوت..لینک شدید..!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">